Fan inge bloggande idag.

Har haft lite för fullt upp med det sista i skolan. MEN nu är allt ätligen klart, ÄNTLIGEN!
Grund skolan bort. Gymnasiet in!

Trodde faktiskt aldrig jag skulle klara det. Trodde jag skulle faila i flera ämnen. Men nånstans fanns alltid .paniken där
Det fick mig bli otaggad för saker jag borde vara taggad för, fick mig bli rädd och ledsen för saker jag håller mig närmast, fick mig DAMPA på dem som alltid fanns där för mig, blev ur balans med sömn , mat, tänkande osv.

Vi lämnar in massa böcker och planerar våran sista samman dragning, niornas bal. Klänningen är beställd och hoppas den kommer i tid och i rätt storlek ,men det KVITTAR FÖR JAG HAR OM BARA FYRA HELA SKOLDAGAR SLUTAT GRUND SKOLAN!

Nu är den första stora paniken i mitt liv borta. Det ända som finns kvar är sommarlovet och framtiden.
Framtiden här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0