Lite stressad... planera:

06:05. Gå upp och äta frukost, klä på sig, sminka sig, borsta tänderna osv.
08:45 Öppna dörren åt Sari för hon ska lämna tools till hår och money.
08:47 Tagga mot aktivitetsdag/fångarna på fortet med skolan nånstans...
09:13 börjar skiten...
13:34 Ca slutar skiten...
14:00 Går säkert jag och Sara mot stan för att handla skor...
16:00 Felle kommer och vi ska hjälpa henne fixa sitt hår till hennes bal! :D
18:00 Måste jag och mamma gå och köpa skorna jag kollade in med Sara.

Resten av morgondagen tillägnas nog mest att fixa saker till tisdag, bal! 
Fixa naglar, förbereda klänningen (Om den någonsin kommer!!! <:'( )

Saknar min älskling så jävla mycket! Vrf kan inte han gå i min klass... 
FÖRESTEN ÄR DET 8 FREAKING MÅNADER VI HAR VARIT TSM IMORGON!! Hur sjukt?? Jätte sjukt! Tiden går så sjukt fort...
Kanske inte får träffa honom på flera dagar fast han kommit hem för det blir så jävla tight med aktiviteter osv.
Men på onsdag så ska jag ha honom... helt för mig själv! 
Haha
vi satt uppe heeela natten igår och pratade på skype tills min data dampa för den vart för varm!
Jag saknar dig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0