no

Hej.


Kom hem från Gotland igår vid halv tio. Fick dra min väska som vägre typ 60 ton. Vi missade det/den tåg/bussen vi skulle ta oss tidigast till Södertälje. Så fick sitta ett tag på tåg. Man längtade till betongen, cigg fimparna på marken, sminket, min big size bed, att luften är så oren så myggor inte vågar komma hit.
Lovar har mins 20 myggbett. Det var så mycket mygg där ute så det var inte kul längre! 

Det var iaf ganska kul på klassresa! 
Sena kvällar, shorts, bad kläder, snack, vatten krig, sol, umgäng. Faktiskt riktigt chill :3 ♥
 
Dem pratade så konstigt där ibland så man ba: VA!? Vad säger du? :o Eru skum elr? PRATA SVENSKA MÄNNISKA! 
Men det gick bra ändå... efter ett tag. :P

Nu Skype:ar jag med älsklingen. Han sov hos mig inatt, kom på natten gjorde han också. knäppis ♥
Resten av dan har jag spenderat med farmor,familj,kamera och regn. Var ute en sväng också, var inge kul så gick hem igen. Mitt tråkiga liv idag...
 
 

Imorgon ska jag vsa vad jag köpte i gotland! bye ♥
 
omfg hur ser jag ut? Skäms.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0