Inatt igen

Igen som vanligt är jag uppe sent utan anledning. kollat film och lyssnat på Zara Larsson...

På tal om Zara så var hon här nere i södertälje här om dagen, i förrigår. Var och kollade på henne med Idis och hon sov senare över här. Det var riktigt kul. Skönt att få göra nått när jag faktiskt inte alls gjort nått på ett par veckor...
Zara var iaf ganska bra live! Hört att andra itne tyckte det, det var ju lite synd... Men måste få säga att hon har mini. Alltså honn var mycket kortare än vad jag trodde.

Men hela den dagen var ganska mycket in planerat. Jag cyklade till farmor ganska tidigt (vid 1, tidigt för mig) sen på hem vägen så gick jag förbi där jag skulle sommarjobba (precis nedanför där jag bor), för att ta reda på när jag ska börja osv... Ah det hade blivit lite strul och det vart ju inte roligare när jag såg salongen där inne. Hemskt.
Iaf sen hann jag chilla lite innan Ida kom och vi drog direkt ner på stan. 
Vi stannade kvar på stan och gick runt och snackade och herjade. Åt lite och gick sen hem. Gick ut sen typ mitt i natten och fick för oss att fota lite också. 

Det här var det jag såg mest... som oftast händer... ett gubb bakhuve.
 
Måste nog gå till sängs nu... inte för att jag ska göra nått imorgon men jag måste väll sova :) gonatt... eller gomorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0