11. Ett pinsamt minne.

11. Ett pinsamt minne.
 
Jag är drottningen av pinsamheter men kommer ihåg en speciellt pinsamt situation då jag.. nää asso kommer inte ihåg nått minne.
Men kan ju säga att jag har haft ganska många mens failar... och när jag är med mina vänner är jag pretty dum i huvudet!
Weeeell that var inte så kul... nää juste kommer ihåg när jag hade en speciell bild på mig till min boyfriend och en kompis råka se den. Det var pinsamt som fan och sprang runt i skolan flera varv och undvek den där kompisen ett tag men sen försökte jag få honom att inte säga nått till nått så ah. Sen sprang jag ut och as garvade. Det var FETT PINSAMT!
Tänk en privat bild som bara råkar ligga där i ens mobil och så BAM har enns bästavän sett den NÄÄÄÄ FY!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0