ÅTTEEEE

Dag 8: idoler.
 
 Sååååå... nu har vi kommit til den punkten att jag ska skriva vilka idoler jag har.
Faktiskt e det mer som förebilder och sånna personer som är ällmänt chilliiidilliga (chill), det här är bara två av dem.

Jag börjar då med bloggaren och en stark människa som heter Julia Glimsö! Jag gillar inte att hedra bara en person som kanske bara vågat eller en person som kommit ut med att hon haft anorexia. Men just nu är hon en förebild eftersom hon har klarat en väldigt svår anorexia.
Men som sagt gillar jag inte att peka ut en person, så egentligen är alla som har klarat sig från sjukdomar, skador, svåra händelser en riktigt stor inspiration att det går att kämpa liksom. 
 
Sen har vi också vissa personer som står upp för att vara sig själv, att vara annorlunda, peppar och gör livet lite bättre för andra. Crewet The Kick Back Pack! (caty, johanna,vira,moa,keela)
Som stora bloggare samlat ihop sig i ett gäng för att hjälpa och inspirera blogg världen på ett bra sätt istället för att provosera och fejka sitt utseende osv.
Läser inte deras blogar nåmer men jag gillar vad em står för!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0