Droppar utanför fönstret

Det har regnat nästan hela dagen idag. Pojkvän har ringt och frågat några gånger om jag vill komma ut med dem men har sovit bort nästan hela dagen.
Känns skönt att göra det ibland faktiskt.
Jag är bara ledsen av någon anledning hela tiden. Vet inte vad det är.
Men imorgon ska jag göra nått iaf!
Älskling ska sova över och vi ska ha det mys heeela dagen, yeeay! :D taggad!

Har börjat rensa min garderob! För mycket crap där inne... Hard work måste jag säga. Slänger kläder hit och slänger kläder dit! Det finns massa saker där i som jag vettefan var jag ska lägga :s
Ska få mitt rum och bli klart nån jävla gång också!
Funderar på att pausa att städa och sova lite, e faktiskt trött fast jag har sovit HELA dagen.
Vi får se, hörs imorgon :*
En gaaammal bild på mig och sara:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0