Igår

Idag är det vakna, fixa sig, gå till skolan, ha avslutning, chilla,ha gäster, sova.
Sammanfattning av första delen av dagen. Kommer upp lite bilder sen.

Igår var jag ledig så sov ett tag och drog sen som sagt till Älsklingen i hövsjö.
Vi möttes av hans vänner och vi drog och badade. Varmt som satan var det så det var nice. Fick as cool belgisk choklad! eftersom jag älskar choklad (vem gör inte liksom) så vart jag as glad! Att man är sååå gullig som han är! :') bästa killen lovar <3

Vi badade ett bra tag faktiskt och det var fan fett kul xD fick lite tändare och handdukar kastade på mig och mina fötter var aj men annars FETT CHILL.
Sen drog vi hem och åt lite. Skulle sova där men vart ändrat så drog hem igen.

Hörs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0