Niner

Dag 9: Familjen.
 
HOOOOLA! Today är det dag nio på min listis. Eftersom min familj är en riktigt härlig del i mitt liv så måste jag ju bara skriva lite om dem :3 
 
Min familj består av en mamma, en pappa, en bror och en Elin + två katter.
Vi är skumma, random, musik älskanre, taco taggade, hyrfilms experts, kryssnings kungar, kärleksfulla/bråkar för att vi bryr oss om varandra, love-hate relationship och en typical svenne familj. Vi passar ihop som en handske och gillar katter :D 
Jag är pappas tjej och kommer alltid vara. Du kan gå och skriva det i din dagbok nu så du kommer ihåg allt om mitt liv! Nää men kände det var nått som behövdes göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0