Noodles

Just nu äter jag lunch med pyjamas på, all natureeellll
Ska snart fixa mig och dra till pojkvän! :) Ska nog sova där också...

Imorgon ä det skolavslutning och sista avslutningen för mig i grundskolan. 9 hela år har gått som smör och bara glidit förbi. 
Betygen får jag veta imorgon också. Är faktiskt redigt nervös! Det här är betygen som bestämmer min framtid, dem är viktiga. Det är det som gör mig mest nevös. Men det kommer säkert gå bra. Det blir alltid bra tillslut, hoppas jag :D 

Dem där mega klackarna dödade mina fötter igår på balen så den är lite skadade med blåsor, sår och svullnad så får se hur det går att gå till älsklingen nu. Men det var ett bra avslut för alla niorna. Alla var så fina xD Kommer nog lite bilder sen. Vart inte så många men några blev det :D 
 
Men hörs senare puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0