orkar fan inte, 30 seconds to mars imorron!

Har inte orkat blogga så mycket.
Det är så att jag inte gjort så mycket heller, inget viktigt att skriva. Idag har jag liksom venne inte gjort nått. Varit lite ledsen.  Och tog några fula bilder på snapchat osv och gått runt. 
Varit och handlat, gått ner på stan och planerat lite för imorgon.
För imorgon ska jag dra till stockholm och kolla 30 seconds to mars med min mammi (eftersom alla komisar och boyfriend e bortresta elr upptagna) och ska bo där en natt också! 
 
Ska ta med kameran ofc så ska försöka få lite härliga bilder tänkte jag.
E riktigt fotosugen, blir ofta det på sommaren... Men ska försöka sova och glömma bort att älsklingen drar bort igen imorgon :/ Han är borta för mycket.
se farlig ut på fritiden hörni!
 
bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0