Farmor våffla

Min farmor har ett litet problem att hon aldrig lyckas kolla in i kameran...
 
Eftersom min farmor är helt underbar så ska hon bjuda på våfflor idag (och få bort mig från mitt rum här på mit tråkiga sommarlov).
Är så taggad! saknar henne (+ har verkligen så tråkigt så jag blir taggad för sånt :D).

Så ska väl vaknta tidigt så jag kan.. asso tänker inte skriva nåmer skriver för mycket FÖR HAR SÅÅÅÅ TRÅÅÅKIIIGTTTT!!
SNÄLLA HJÄLP MIG XD
Tror jag ska hänga med Ida efteråt och gör nått liksom... gå runt?
 
Hej då och gonatt. (p.s kl ä 05:09, har ingen anledning hejdå hör mina föräldrars klockor ringa för dem ska till jobbet hejdå) 




BALOOBA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0